Alla inlägg den 19 april 2007

Av Malin - 19 april 2007 11:39

är en våldtäkt... kom ihåg det!

 - pratade om gränssättning och sexuella trackasserier med ellengruppen igår, otroligt viktigt ämne...  Ingen har rätt till min kropp om jag inte honom tillåtelse till det... Viktigt att komma ihåg... Viktigt för killar att få höra....


Jaja... utöver det då.... Känns fortfarande rätt tungt med det mesta.. men har lite saker att se fram emot nu iaf, det är iaf positivt... Måste söka allt det bra nu, annars kommer det att bli svart igen och det vill jag inte.. det får det inte bli...   Har börjat äta nu iaf, tror det är bra, hoppas det! Orkar inte hålla på, min kropp är som den är, den är inte smal, men den är inte fläskig heller, har ett bmi som räknas som normalt och Medium på kläder är ingen katastrof och o jag får väl vänta på en kille som gillar min kropp och mig bara helt enkelt... de finns, det vet jag iaf... Men det ligger inte i kroppen, det ligger djupare och det är där jag måste börja.. har insett det nu.. och börjat... har nått ändpunkten... gått igenom transiktion och snart är jag på väg att börja på det nya... så det så...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards