Alla inlägg den 15 april 2007

Av Malin - 15 april 2007 10:45

Igår hände det som inte får hända.... Visste att jag inte borde druckit, tappar kontrollen då och nu behöver jag hålla mig kontrollerad... Måste klara av att hålla masken på plats...  Vet att jag inte ska dricka när jag inte mår bra, när jag känner mig så osäker på mig själv.. Men som sagt... Gjorde det och det började bra.... Sen gjorde det ont... Och det är så pinsamt när tårarna bara vägrar sluta rinna...  Det är inte okej att inte kunna hålla masken på plats, det är bara inte okej...


Känner mig bara så ensam just nu... Vet inte varför, de snackar om att jag äter för lite och blir deppig för det, de snackar om att mina höga krav gör att jag  bryter ner mig själv, de snackar om att man kan bli vårdeppig- brukar kunna bli det i april så kanske.... Och jag vet inte... Vet bara att jag behöver och vill ha nån som kan älska mig när jag inte riktigt klarar av det själv... Och att då se alla lyckliga kära människor är jobbigt... Jag vill oxå bli älskad och jag vill att min kärlek ska tas emot av nån som är värdig den och nån som behandlar den bra...


Jaja, så känns det just nu... Men hur som helst så måste jag skärpa mig, det handlar om att bestämma sig, tänker inte vara ett offer under mina känslor så nu får det vara slutgråtet..


Men den som sa att livet var enkelt måste fan ha cyklat baklänges eller nåt...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards