Alla inlägg den 20 april 2008

Av Malin - 20 april 2008 09:26

Äntligen, idag känner jag mig frisk igen! Ingen direkt yrsel och magen känns som den ska... Så nu ska jag njuta av våren.... Raka benen, smörja med lite lotion, sätta på mig någon vårig liten utstyrsel och bara njuta av det....

Äntligen är sommaren på väg, inte en dag för sent, har längtat sen i augusti så nu ska jag njuta av att den är på ingående... Vintern har varit lång, jäääättelång men nu är den över och jag kan inte annat än leeeee... Stort och brett! =D Känner mig nästan lite kär när solen står så högt på himlen! Och imorgon blir det till att ta tag i träning och nyttig mat.. Inför Beachen, och såklart för att ta hand om mig själv.. (Står förresten i de etiska koderna för sjuksköterskor att man bör ta hand om sig själv och må bra för att kunna vårda patienternaoch uppmuntra till ett hälsosamt liv - vet inte hur de tänkte få ihop det med utbildningen men det ska jag ta i en annan blogg :P ) Hur som så är det ju rätt bra att jag har sen "semester" i år så jag har lite extra tid på mig att komma i form innan bikinin kommer sitta på fullt ut! Och jag längtar, längtar efter solbränd hud och solblekta slingor i håret...

Av Malin - 20 april 2008 09:17

Måste bara rekomendera er detta, det får man ju lixom bara inte missa, kalasbra är det och sångaren är minst lika het som han låter...

Så lyssna på Guillemots skiva Red och särskilt låten Kriss Kross!!



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards