Alla inlägg den 8 april 2008

Av Malin - 8 april 2008 13:22

Skulle haft min första dag på praktiken, på infektionskliniken.. Har verkligen sett fram emot det och allt man kommer att få lära sig där... Och vad tror ni händer?? Jo igår började det krypa sig på, i tinningarna och ögonen... Huvudvärken!! Hatar huvudvärk.. tog 2 alvedon, tog en promenad, sjöng lite gospel, tog en promenad till... Sov.. och vaknade och det satt fortfarande kvar... Ingen hitt, smått illamående och med ett ordentligt tryck över tinningarna blev det lite frukost, en diklofenak och ytterligare vila i sängen... Hjälpte inte, dricka massa vatten och så kaffe och så lite alvedon... Ingen effekt.. det vinglar när jag går och illa mår jag och trycket släpper inte... testa lite lunch, mer att dricka... mörkt i rummet, datorn låter som en motorsåg, orkar inte lyssna på musiken nån skickar över msn, sätter datorn på ljudlöst på att slippa höra msnplinget... Datorn surrar fortfarande högt... Tar en dusch, hoppas det släpper... Icke... Kommer till ett slutgiltigt beslut efter mycket velande och övervägande... Jag tvingas ringa till praktikplatsen och sjukanmäla mig -Första dagen! OOOhhh.. det känns så illa!! Men vad har man för val, orka gå första dagen när det känns som om man går i en värld som gungar?! 

Ne, men bittert känns det, mycket bittert! Och jag blir irriterad på mig själv, klart jag inte kan hjälpa huvudvärken, men det känns så slappt att ringa och sjukanmäla sig...  :(

Inte nog med det så blir det ju inte bättre av att jag vet hur mycket jag borde göra... Plugga massor, träna, handla... Orkar inte, pallar inte... Sååååå dåligt!!! Får dåligt samvete när det blir såhär, gentemot mig själv och andra... :/ Dumt, dumt, dumt!

Av Malin - 8 april 2008 11:52

Fick ett nödrop från andra sidan jorden idag... Det oroar mig... =/ vet inte vad som händer...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards