Alla inlägg den 1 april 2008

Av Malin - 1 april 2008 08:24

Det har inte slagit mig att folk faktiskt kan känna igen mig...  Låter ju skitlöjligt, men jag har faktiskt aldrig haft en tanke på att folk som jag inte känner vet vem jag är... Men jag blev väldigt påminnd om det igår när jag plötsligt fick ett medelande från en anonym användare på ett community där de frågade hur det gått för mig i FUM. O vem fan vet att jag sitter i fum tänkte jag?!!....  Jag svarade som det var att jag sitter med o så frågade jag såklart vem det var som frågade... Det visade sig att han känt igen mig från affischer som tydligen suttit runt om på skolan... Hmmm.... O jag som varit ute på praktik var såklart helt ovetandes om detta! Men antar att det är risken man tar när man är engagerad på nåt sätt, man kan inte hålla sig lika anonym... Men men... Lite scary faktiskt....

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards