Alla inlägg den 30 april 2008

Av Malin - 30 april 2008 20:07

Alltså jag blir så trött... Blev bjuden av en kompis att komma och grilla hos henne och hennes sambo... Jättetrevligt! Helt klart... Hade det kanske varit om det inte hade varit så att utöver mig så var det 3 par bjudna... EEEhhhhh.. nej, tack! tänker inte komma och visa upp mig som nån oälskad värdelös singel som det enda har att säga att jag för tillfället inte har nåt regelbundet sexliv och att ja, jag är så billig att jag ibland går hem med någon okänd för att känna mig lite uppskattad och att ne, jag hatar att laga mat, varför ska jag laga mat för? Bara tråkigt att äta själv.... Och svara på frågorna om jag inte träffar nån vettig, vad ska jag svara? Nej, jag träffar bara killar som vill kn*lla och som helst väljer att träffa nån annan och har kvar mig som ett säkert kort om det skulle skita sig med tjej no.1

Och nej, jag har inga direkta svärföräldermissar att skratta åt för tillfället och nej, jag vill inte sitta där och stirra i tallriken medan de andra har fullt upp med att stirra på varandra och jag vill inte sitta där och känna mig så misslyckad när de andra är så jävla bra och får till sina liv med bostadsrätter och bilar.... Och ja, jag är bitter och trött på mitt singelliv och det kommer aldrig att bli bättre av att tvingas in i möten med massa par som sitter och hånglar upp varandra medans de snackar om vilka sovrumsgardiner de ska byta till samt retas på det där sättet som bara par kan göra....

Ne fy fan för parmiddagar!!! Ett femte hjul har jag aldrig eftersträvat att bli så därför tackade jag nej! Så nu blir det ut på andra äventyr.... Utan jobbiga par som måste påminna en om att min närmsta anhörig är en katt!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards