Alla inlägg den 18 april 2008

Av Malin - 18 april 2008 19:05

Stor stjärna i kanten för lilla mig... jag menar jag har lyckats med en bragd, minst sagt! Jag menar, jag är verkligen mrs. oteknisk så det bara sjunger om det, det vet alla som känner mig... Jag menar inte alla som får sin pappa att åka 10 mil med en ny tv för att den jag innehar "absolut inte funkar" och när pappa kommer vänder han på antennsladden och tro det eller ej, men tv´n funkade klockrent sen...  Men jag menar, jag har ju inte de bästa anlagen med mig med tanke på att mamma knappt kan byta kanal på tv utan att be om hjälp.. hehe.... Hursom så har jag iaf lyckats att skaffa mig ett nedladdningsprogram till datorn på egen hand.... :D:D:D *Så stolt!!!*


Så kvällen får helt enkelt bestå utav nedladdning av musik och delikatessen proviva med en rostmacka... Fjärde dagen med magsjuka nu, livet börjar kännas rätt surt faktiskt! :( 

Av Malin - 18 april 2008 10:39

Jag tror knappast att du läser detta, men om det skulle råka vara så så vill jag att du ska veta att du fortfarande har en plats här i mitt hjärta.

jag tror du vet att du sårade mig, jag tror du vet att jag aldrig vågade vara ärlig mot dig...

Jag inbillar mig att du kan sakna våra samtal, för sättet vi talade var ett eget. Jag har inte pratat med någon på samma sätt som med dig! Du kunde höra ett leende utan se det, du visste precis när jag skojade eller var ironisk, det fanns aldrig något att reda ut av det som blev sagt... Men det osagda, det är fortfarande osagt och det kommer vi aldrig att tala om heller.

Jag tror att du vet att du drev mig in på vägar där jag inte egentligen passade in men ändå trivdes... Och jag tror att du vet att jag var stolt med dig vid min sida.. Och jag tror f*n att du njöt av det med... hehe....

Jag tror du lärde mig att se livet med andra ögon, du skapade nya tankar om det... Om framtid, dåtid, nutid.... du visste allt och lite till, du visste för mycket, ibland tror jag att du visste mer om mig än vad jag gjorde själv faktiskt!

Jag tror du älskade att vara beundrad av mig, även om jag aldrig för mitt liv hade erkännt det!

Jag tror du vet att du var älskad och jag tror du vet att du är saknad...

Och det är med ett snett leende och någon tår bakom ögonlocken som jag tänker på dig... Även om tillfällena är färre nu!

Och trots att du var i det närmsta perfekt så hade du en ödmjukhet som jag fashinerades av.

Vi hittade vägar genom rätt mycket, vi hittade timmar att fördriva med samtal om allt och ännu mer... Men nånstand fanns sanningen ändå närvarande - Det är för bra för att vara sant!!

Och jag vet att du är smart... ja du var inte bara snygg, du var faktiskt smart, ibland till och med lite vis... ;) Och jag tror du vet vad som tillägnats dig, och jag tror att du vet att du lämnade efter dig ett tomrum...

I mina ögon var du liv, ett annat sätt att leva... I mina ögon var du vägen genom mörkret... Men du blev mörkret, när våra vägar skiljdes åt!

Du försvann och jag stod ensam kvar... Och ibland undrar jag om du någonin kommer att förstå vilket tomrum du lämnade mig med... Hur många tårar jag offrade för din skull...

Men "dum spiro spero"- så länge jag andas hoppas jag att du aldrig kommer glömma den tid vi ändå delade... För för mig var det viktig tid!!

Och genom att berätta sanningen så vågar jag äntligen ta förväl av dig....

men jag ser fram emot att se dig igen... Men det får bli i nästa liv!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards