Alla inlägg den 3 april 2008

Av Malin - 3 april 2008 19:48

Åhh... Jag vill bort! Jag vill långt bort och länge....

Jag vill flytta, flytta till värmen... Thailand, Kalifornien, Hawaii, Malaysia.... Där vill jag bo... Och jag kan inte annat än vara så bitter och erkänna att jag är avundsjuk på alla som får vara där... Jag erkänner att trots att våren vandrar in här med stora steg så är jag lika angelägen om att flytta till andra sidan jorden som i november... Bittert... mycket bittert! :P

Av Malin - 3 april 2008 11:25

Okej, förra våren var det avokado, tomater och fetaost på menyn.... Nu är det rotfrukter och keso...

Vad gör man inte för beachsäsongen lixom? Om man bara kunde bli kvitt den här envisa förkylningen nångång bara så man kunde besöka gymmet snart igen... Det här är ju bara drygt och frustrerande... Och på det så har jag drabbats av jobbig vårtrötthet, så helst vill jag bara sova och sova och sova och sova... Funderar lite på om det kan vara nån allergireaktion som gör att man reagerar såhär... men har pollen börjat komma redan??


Det enda som känns riktigt bra nu är att skolan flyter på bra, ligger i fas med allt den här terminen.. ja nästan då, 1 p läkemedelsberäkning som ja tänkte fixa till nästa vecka bara...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards