Alla inlägg den 5 oktober 2007

Av Malin - 5 oktober 2007 20:58

Jepp, så länge Mattias stannar kvar i idol lär kåren få fet konkurrens på fredagskvällarna.. Herregud vilken kille, som plockat ur en av mina drömmar...(eller ja, drömmer ju rätt underligt nu för tiden om gamla ex, systeryster, Saddam Hussein o.s.v) Men dagdrömmar iaf...  Så het, så mysig röst, så mysigt leende... Här har han kammat hem ett litet fan...

De andra som ägde ikväll måste väl ha varit Evelina, med tanke på det stora Bonnie Taylor-fan jag är så gillar jag hennes röst helskarpt... Och Daniel såklart, vilken energibomb... Given topp på idol ikväll enligt mig... :)

Av Malin - 5 oktober 2007 19:23

Jag har hittat en helt kalasrolig matsida på nätet, det var faktiskt tro det eller ej, min otekniska mor som tipsade mig... www.tasteline.com  Kan jag rekomendera för alla er där ute som är just som jag... Nämligen jäkla dåliga på att laga mat och äta vettigt! Den har massa smarta tips och funktioner och hjälp med matplanering och grejer.... Så nu jäklar, nu har jag hittat min ledstjärna genom viktnedgångsperioden... Har 13 kg att jobba av mig nu, sen når jag min idealvikt... Och jag är faktiskt ganska motiverad, det är inte bara någon tvångstanke eller en borde-grej. Jag vill göra det här, för jag vill trivas i min kropp och jag vill att min kropp ska må bra. Anar lixom att den ständiga tröttheten och koncentrationssvårigheterna beror just på vad jag äter... Så nu ska jag äta så jag blir vad?! Jo... Sund... :P

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards