Alla inlägg den 11 oktober 2007

Av Malin - 11 oktober 2007 17:08

Ne, idag känns det långt, långt, långt kvar till sommaren och jag längtar så jag dör... Längtar efter solen, solklänningar och högklackade sandaler, efter torra gräsmattor att ha picnic på, efter dagar på stranden... Efter att sola och bada, cykla utan vantar, att slippa ulljackan för att gå på krogen, att ha fönstren på vid gavel och känna sommarbrisen svepa genom rummet.. Längtar efter ljusa nätter, ljumma kvällar, grillfester och doften av sommar...

Jag gillar verkligen inte hösten, har nojat mig för dagar som denna sen i mitten på maj och nu är den här.. Hösten... Jag hatar höst, jag hatar vintern och visst överlever jag våren.. Men varför måste större delen av året bestå av regn och varma jackor?? :(   -Får huvudvärk av sånthär tråkväder och inte är jag särskilt motiverad till min o Evelinas planerade promenad i regnrusket heller....  :/

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards