Alla inlägg den 23 oktober 2007

Av Malin - 23 oktober 2007 09:20

Jag vet inte om det är hösten eller det faktum att helgen var slitig eller att jag bara har rätt mycket att göra/hinna med/ tänka på just nu.. Men jag är sååå trött.. Skulle kunna sova halva dygnet eller nåt sånt, Utan problem...

Har varit vaken i drygt 1,5 timma nu och längtar redan efter att få krypa tillbaka ner i sängen... Tror inte att det är normalt?! Men vem vet?!


Har rätt mycket nu, är fullbokade dagar fram till 9 november nu, men det är väl bara att bita ihop antar jag... Har tenta både 8 och 9 november... Weeeii.... :S Känns lite jobbigt, vet inte riktigt hur jag ska hinna plugga till båda samt skriva labbrapporten, träna, ha ett socialt liv och åka hem första helgen i november..  Funderar på att skita i den ena tentan och skriva den senare... Skulle vara skönt faktiskt... Får man göra så som student? :/ Men men, måste plugga lite på den iaf så man inte glömmer av allt oavsett om man skriver den eller inte sen.... :) Nu ska jag kasta på mig lite smink och dra iväg till skolan för att göra nåt Maximalt fys-test... (som tur är slipper jag agera försöksperson iaf.. hehe... )

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards