Alla inlägg den 16 oktober 2007

Av Malin - 16 oktober 2007 13:08

Man undrar ju hur många det finns där ute o vem som orkar sitta o formulera frågor till dessa listor.. Men men, bra att ta till när man lider av tristess... :P


1. Vad är klockan nu?

13.09 

2. När gick du upp imorse?

 Planen var att gå upp klockan sju, men kom inte upp förräns strax innan halv åtta... :/  

3. Hur ser din familj ut?

 Hur min familj ser ut?! Haha... Den här frågan kan tolkas olika, skulle kunna lägga ut ett kort, eller beskriva dem i detalj, men väljer den lätta vägen... Pappa, Mamma, Jag, Syster, bror.... +hunden och min o syrrans katt inkl. sambo! 

4. När var du osams med någon sist?

 Oj, jag är så diplomatisk och förstående så jag blir sällan osams med folk... Men jag och syrran hade ett rejält bråk här i början på sommaren när jag till och med vägrade prata med henne.... Vad det gällde behåller ja för mig själv! 

5. Vilken är den finaste komplimang du fått?

 Alla komplimanger är väl fina... Men en som jag minns fick jag av en föredetta pojkvän som sa att han ville ha barn med mig, för om jag var mamma till hans barn så visste han att de skulle få en underbar mamma och han skulle aldrig behöva oroa sig... Det tyckte jag var fint sagt...  

6. Vilken mat äter du oftast?

Wok, alla möjliga sorter... Men oftast blir det nog wok med soya- coctailkorvar och fullkornsris till...

  7. Om du fick önska dig tre saker vad skulle de vara? Fred på jorden, Mat o kärlek till alla barn och massa pengar....  

8. Vad ser du fram emot mest just nu?

 Moneybrothers konsert på club 700, 15 november! 

9. Längtar du efter något just nu och vad isåfall?

 Ja, längtar massor efter sommaren!!! 

10. Har du haft sex utomhus?

 ... 

11. Har du spytt på fyllan?

 Ja, har väl hänt! Dock ingen vana jag har... :P  

12. Vad gör du om 10 år?

 Då driver jag eget företag inom hälsa och friskvård och så har jag förhoppningsvis ett hus och en liten mysig familj...  

13. Favortigodis?

 Hit - nån islänsk chockladbit med kola och lakritsfyllning... Ja vet, det låter skitskumt! men det är gott!! Sen gillar jag paranötter i choklad oxå!! nammi, nammi!!  

14. Vad är det bästa du vet?

 Till  vardags blir det att träna eller umgås med nära o kära.... Annars blir det att resa i varma tropiska länder där man kan dyka...  

15.  Vad ska du göra nu?

Nu ska jag äta upp min wok, sen ska jag ta en promenad till Eyra och simma nån timma innan det är dax för FUM- möte på kåren!  O så ska ja messa ordförande i Serum och säga att jag inte kan komma på dagens styrelsemöte!!

Av Malin - 16 oktober 2007 10:46

Nu har jag fått det bekräftat, på aftonbladets hemsida hittade jag testet som bevisade det jag alltid påståttv:P , nämligen att jag hatar hösten... I augusti börjar jag längta till sommaren, i november står jag knappt ut med mig själv och mitt liv längre och hade det inte varit för att julen kom i december och lyste upp lite i mörkret så hade jag tagit livet av mig i början på februari, men tack vara det så kommer dessa tankar nu istället i mitten av februari och då kan jag intala mig att snart är det mars och då är det nästan vår och på så vis överlever jag året i Sverige.... Visst, skriver detta med viss ironi, men sanningen är att det är såhär jag upplever året.... Jag lever mellan maj- mitten av augusti sen går jag i ide och orkar inte var aktiv, duktig och glad... Det är tråkigt men så är det tyvärr...  :(  Jag får ångest när träden börjar gulna och panik när löven fallit av... Det är hemskt!! sen kan man försöka övertala mig med att det är så mysigt med hösten för man kan ju tända ljus och vira in sig i en filt i soffan och njuta av en kopp varmt te... Men hallå, jag skiter i ljusen, och jag virar hellre in mig i en filt utomhus en sommarkväll och dricker en kall öl.... Så det så! Ge mig lite sommar nu då!!! :/



Personlighet D - Hösthataren

Så fort du ser årets första gula löv drar du täcket över huvudet. Du vaknar varje morgon och vet exakt hur många minuter kortare solen lyser jämfört med i går. Det svenska klimatet är helt enkelt inget för dig. Sätt upp dig på en andelslägenhet i Thailand.

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards