Direktlänk till inlägg 25 oktober 2007

ajaj... Desperato singel...

Av Malin - 25 oktober 2007 13:21

Ajaj... Jag har fått en vagel vid ögat.. det gör så ont! Stackars stackars mig va?! Att de aldrig kan funka som de borde... :P


Utöver det är det rätt bra, har av någon konstig anledning framkallat vårkänslor, lite fel tid på året.. Jag vet! Smått deprimerande på ett sätt, men ack så trevligt på andra.. Hela världen verkar plötsligt vara full av fantastiskt ögongodis... Inser nu hur förblindad han gjorde mig... Illa, illa.. Tur att livet går vidare då... Och nu är ögonen öppna igen!  Lite desperat känner man sig när man så fort passerar nån tänker "Han var het.. kanske vore nåt"  :P Men vafan, nåt kul måste man ju få ha... :) I brist på annat så...


Idag har jag även lärt mig en hel del vettigt nämligen: 4% av sveriges befolkning tränar 3x30 min i veckan eller mer... Resten sitter i princip i soffan!!! Denna statistik bekräftar det jag alltid anat.. Jag tillhör gruppen av sveriges mest vältränade människor... Eliten, det är jag och Carolina Klyft ni vet... ;) (okej, lite ironisk var jag där! :P )

 Men Känns ju bra, tränar betydligt mer än genomsnittet iaf med mina 4-5 pass på ca 90 min/st.... Det var ju kul... Dock tycker jag att det är fantastiskt tragiskt att människor där ute är så jävla lata! Herregud, 1,5-2 timmar i veckan borde man väl fan kunna avsätta för lite fysisk aktivitet iaf... Men det är ju bara min lilla åsikt! :)

Har även fått lära mig nya träningsknep för att öka träningsresultaten.. Dessa ska självfallet testas ett par veckor framöver för att titta om det ger nåt resultat! 

Dessutom har jag fått bekräftat att JA, p-piller stimulerar fettförbränningen.. Alltså var det helt normalt att jag råkade lägga på mig lite extra sen jag slutade med dem.... Men nu funderar jag på att börja igen, fan blir man smal o får större bröst så varför inte?! :P


Dagens låtar: Vincent - P.a.r.a.d.i.s.e

                      Bonnie Raitt- Almas song (från brokeback montain)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 3 maj 2010 17:28

Just nu spelas mest Melissa Horn och Winnerbäck i mina högtalare... Deras texter och sinnesstämmningen i melodierna innefattar rätt mycket av vad jag känner just nu... Jag känner mig kluven.. Jag känner mig som en jävla tonåring igen. Gick igen...

Av Malin - 28 april 2010 23:54

Det krackelerar sakta.... Livet, jag... Masken faller sönder Smärta luktar illa... Den skrämmer bort människor Skapar oro, ångest... Funderingar! Jag försöker hålla ihop, vara stark Men ärren gör sig påminda och jag får ingen vila Tårarna...

Av Malin - 4 april 2010 13:22

Längesedan jag bloggade här. Men jag återkommer, av någon anledning när livet är jobbigt, annars bloggar jag mest på emlinn.blogg.se. Dock är detta min första blogg och på något vis känns den mest hemma när livet inte är som det borde, när det händer...

Av Malin - 3 november 2009 10:23

Det vrider sig i mig... Känns som kugghjul i min kropp som krossar allt mjukt där inuti.. Ljuger jag för mig själv? Är det bättre att fly? Vart bottnar längtan? Vad är det som göder sorgen? Frågor utan svar... Jag vet inte! Hur lämnar m...

Av Malin - 14 september 2009 17:19

Inser att allt inte är så bra som jag önskar... När jag dödar SuperMario i frustration och önskar att det vore lika enkelt för mig att hoppa i lavan och återkomma med fem nya liv... När jag på promenaden i solen överväger att testa hur det känns ...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Jajemen!!
 Nej!
 Jag vet vem du är, men vi har aldrig pratat.
 Vi är bekanta,,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards